novi ljudi čudne energije

Imam tu čudnu naviku da svaki dan posmatram sa lepše strane. Čak i kad  je loš, ne dozvoljam da bude gori od onog kako je već negde zapisan. Svako „Dobro jutro“ izgovorim sa osmehom, kad ugledam nekog poznatog osmehnem se bez mnogo buke. Dođem do svog mesta i odradim ono što mi donese dan. Gomila namrštenih ljudi koji ćute i tobože gledaju svoja posla, a ispod oka vide svaki moj osmeh, sablažnjavaju se na njega, prećute svako „dobro jutro“ i znaju tačno u minut koliko sam se zadržala u toaletu ili gde već. To je sredina u kojoj radim. Ljudi koje bih trebalo da oslovljam sa kolege i idem na večeru povodom 8.marta. To je muka koju još učim kako da izbegnem. Tvrdoglavo se još uvek smešim svako jutro kad dođem na posao i kad god osetim priliku da mogu u toku radnog vremena.

Smatraju me budalom, možda i jesam, ali ne mogu drugačije.

556018_10153821651225285_669313094_n

18 mišljenja na „novi ljudi čudne energije“

  1. Odlična ti je priča, ali od svega najveći utisak je ostavilo na mene ono kad si rekla na početku: imam tu čudnu naviku da svaki dan posmatram sa lepše strane. Zapitala sam se da li bi to trebalo da bude zapravo najzdraviji način, a ne čudan. Da, svet se jeste izokrenuo. Zato sve normalno polako postaje čudno. Jedini izlaz je da kažemo sebi: „Ja se ne dam.“

    1. tanjat,

      daleko su brojniji. Ako 365 dana u godini njih 20 više puta dnevno uputi ti onu osuđujuću reakciju da tvoj postupak nije poželjan i na mestu, u najmanju ruku deluješ sam sebi čudno i počneš da se preispituješ. 🙂

  2. Jesi ti to opisala moje radno mjesto? 🙂 Neću da budem babuskara ali me podsjećaš na mojih prvih dvije godine na poslu. Poslije sam imala sreću da sam se našla sa kolegicom sa kojom se smijem non stop, i još njih par koje su podnošljive, ostale na dobar dan uz osmijeh kad mi je stvarno do osmijeha.

    1. CaraDara,
      nas nema dovoljno da bi se ‘nalazile’, zato se držim provereno muškog sveta. Iako su oni s Marsa, a ja s Venere, bliži su mi od žena u ovoj zgradi. Nego, dobro ti meni zalutala u ove energetske shunj vode. 🙂

      1. Odlično ako imaš muških u kolektivu. Kod mene ima jedva petorica od nas 70ak a i to što ima, nije neki izbor karaktera 🙂 valjda tako ide u pomažućim profesijama. Toplo pozdravljam metod 🙂 a „zalutam“ je kod tebe…:D

Ostavite odgovor

