u redu je želeti neke ljude i neke stvari i u redu je da ti ne ide… u redu je želeti….

danas sam gledajući svoja posla i radeći svoj posao morala da pričam sa ljudima, ljudi su bili kao što uvek budu –  previše ljudoliki za moj ukus i strpljenje, ali posao se mora obaviti, komunikacija se mora ispratiti, procedura ispoštovati do kraja…. i sve sam ja to više nego solidno, međutim, kao što već bude –  zapelo je …i to već kod istih tih ljudi…a meni kad nešto zapne ja bih da se transportujem na treću planetu od sunca i meseca, al ako može da se s prozora vidi Bukurešt i tako nešto slično uz miris mandarina…

elem, pošto nisam uspela da komuniciram sa ljudima, prešla sam na kučiće, al onaj jedan jedini što ga nađoh bojkotovao me je još dalje od skretanja za  levo kod Albukerkija… na kraju smo zauzeli svako svoju busiju i slikali se za trenutak nerazgovora koji ćemo pamtiti….

mudrost koju sam izmozgala za ovaj dan može se razumeti samo uz fotku – češlja se kao pas, a živi kao lav!

kompletan sam autor ove besmislice i u slici i u reči!

češlja se kao pas, živi kao lav!
češlja se kao pas, živi kao lav!

nego, ima li ko da mi reče je li još uvek ponedeljak?!

19 mišljenja na „u redu je želeti neke ljude i neke stvari i u redu je da ti ne ide… u redu je želeti….“

    1. ironijexl,

      ako ništa drugo uspela sam nasmejati danas ovom slikom i izjavom dvoje-troje ljudi (sa sve tobom, pa ma kakva ti frizura bila) znači som sam i ja 🙂

Ostavite odgovor

