aaa-pćiha!

Ima ljudi s kojima vreme stoji, a postoje vremena koja zaustave ljude. Ne bih tačno znala na kom sam zastoju sada ja, jer do podne čini mi se da vreme dobija mene, a od podne da dobijam ja na vremenu, a onda padne noć i ubije me slinav nos i nešto malo temperature.  Gledajući kako se i vreme muči poslednjih dana, zaista bih mogla reći da je nerešeno, ali upravo umišljam da me i pluća bole, pa ne znam koji je najtačniji rezultat. Dohvatim se toplomera i podesim alarm na sledeći krug od 6 sati i kažem sebi „Spavaj!“ sve dok ne zazvoni i ne dođe red za sledeću terapiju!

Nego, ne znam jesam vam rekla za 15 sati neko dolazi i ja moram po ubrzanom protokolu da ozdravim kako znam  i umem, bilo sa plućima ili bez njih!!!! 🙂

2 mišljenja na „aaa-pćiha!“

  1. Jaooo… ko je to meni onako obavještajno-hvalisavo raspoložen pa, ko to dolazi… ko to dolazi… opremimo se! Nego, nemoj baš sad da mi tu nešto poboljevaš i zavlačiš pod pokrivač, kriješ, na ovo hladnjikavo sunce proljeće kad to ljubav dolazi… znaš ono, bolujem ja- boliješ ti, bolujemo od ljubavi… dovršavam te, pod hitno!

Ostavite odgovor

