ostala otvorena vratanca za kućne ljubimce

Zažmurim na levo stopalo,

pa se glupiram  iz desnog kuka.

Presipam pesak iz desnog u levi bubreg kao peščani sat.

vreme se ljuti,

a mene nije ni briga –

ne razgovaram sa njimE.

Moji drugari iz glave spustili se na ramena,

kažu – stiglo proleće,

hoće da se prehlade pošto više nema ljubičica.

Pritisak i šećer se izvalili ispred tv ekrana,

ne mogu ih pokrenuti, čak i da ubace nešto pametno u taj tv program.

Uradila bih bar malo zlo,

al ništa mi ne pada na pamet,

sama sam u glavi,

a ne znam gde se šta nalazi po fiokama?!!

Sreda je tek,

odoh i ja da se izvalim na neko avionsko krilo,

dok se drugari ne vrate skroz prehlađeni na svoja mesta.

1506006_10151895242103302_1224268543_n

 

 

17 mišljenja na „ostala otvorena vratanca za kućne ljubimce“

  1. Čuj, nisi sama … u glavi, mislim, to sam ti sto puta rekla; nema toga ove noći, a ni ubuduće neće moći. I naravno da pričate tako okupljeni na jedinom mjestu, vas dvoje, gdje vas niko ne može… pa ni vi ne trpite parazite paramoći. Samo odmahni rukicom i sve će doći, zlo ne trebalo.

  2. Asocirala si me na sliku polumeseca iz dečijih slikovnica, na kojoj spava dečak. Veliko, veliko hvala za ovaj post. A zašto Hvala, to je nešto moje. ! 🙂

Ostavite odgovor

