zaturena beleška od prošlog leta

Razmišljam o prvoj misli od danas  iako sam ja još uvek od juče. Trenutno je otvoren tek jedan  birc u kom još nisu čuli za internet i tako sad kuckam sve ovo u word-u. Imam kafu, neispavano lice i čašu vode. Čekam (jer vreme na ostrvu nije striktno određeno, bar ne početak radnog vremena) da kupim kartu u jednom pravcu. Nije toliko tiho koliko su nestali svi oni bučni ljudi koji su mi pravili društvo do pre koji minut. Rastali smo se pre 5 minuta, jer za njih postojanje na ovom mestu se nastavlja.  S radija stiže Parni  Valjak i Ljubavna.  Čudan mi ovaj birc.  Ima mesec dana koliko sam ovde, a nisam čula ništa domaće. Volim tu pesmu, al trenutno imam snage samo da je registrujem  i  zevnem par puta. Odbila sam da spavam noćas i sad me sve stiže. Želim da spavam na plaži, al pre toga rezervacija karte, inače ću ostati još 3 dana. Ispada da je podjednako teško i doći i otići s ovog ostrva. Budna sam već 23 sata, a kroz deset sati ponovo krećem na put. Mogu ja to, iako bih iz glasa urlala da ne mogu i da nema smisla.

Pomislim, hajde, još samo ovaj vrisak tek za (samo)buđenje, al glava pada sama od sebe. Prizor koji konobari gledaju svakog jutra.  Nisam želela da spavam ovu noć i izdržala sam.  Ali nisam spavala već ceo mesec, tako da ova bitka ne znači bog zna šta.

Imam još samo jednu želju –   da odem na plažu, poslednji put ovog leta na ovom mestu, zato ne zbunjuj me i sarađuj kad progovorim – jer mislim da te volim.

1966696_719764984721214_803339629_n

10 thoughts on “zaturena beleška od prošlog leta”

Ostavite odgovor

