pre svega potop

„rešilo nebo da potopi svet“, ali stvarno!! –  izgleda da nebo ovih dana ima bolje ideje od nas…. ako ste mislili da je ovo tek jedan ponedeljak u nizu, onda ste u pravu.. ovo je tek jedan ponedeljak u nizu kad se za mene štošta promenilo… kažu mnogi na bolje, moje telo ne oseća boljitak, već pritisak novih obaveza i još jedan početak, prvi dan je prošao, i prva nedelja će proći, ali treba odvozati još 5 dana, posle ovog 05.05….slučajno uočen niz petica, jer slova više ne razaznajem… ako ne potopim sama sebe ili ako mi kiša ne učini uslugu i potopi me negde usput, ćeraćemo se mi još i u Shunj sokaku, do tad – ostaju mi/nam ponedeljci kao opravdanje za nevoljenje što sebe, što drugih….do nekog boljeg izdanja mene.

p.s. ovo nije tekst iz pozitivne psihologije, ovo je tekst sa ivice snage, za sve one što traže nešto lepo u ovom ponedeljku nek znaju da mi je frizura bila savršena od 8:45 jutros, pa sve do sad, a možda i osvane sutra isto takva 😉

1512309_1502467283310420_3399666200021370250_n

6 thoughts on “pre svega potop”

    1. ironijexl,

      pa, dobro znaš li ti koliko ponedeljak ima sati, a ti se pojavljuješ tek u 23,28h?QQ? i reci ti meni sad, ima li to ikakvog (be)smisla?! 🙂

Ostavite odgovor

