nesto me posolilo tog dana

Dan nije bio ništa teži od drugih, samo sam bila preumorna od svega prethodnog da bih bila besna. Opet se ispostavilo da koliko god se trudio ne možeš ni u mestu ostati, već u najboljem slučaju si bar 2 koraka iza početka. Prošlo je 20h,  radni dan još traje. U prostoriji u koju ulazim, privlači mi pažnju film koji je u toku. Kod njih je sezona jabuka, a ona ima knjižicu sa receptima svoje bake, dok je Kod nas  sezona poplava presekla sezonu jagoda. Volela bih da izvučem od nekud knjižicu sa receptima za osmeh i neki lakši dan, ali došla sam zbog posla. Uvlače me u pripremljen razgovor, pratim ga iako bih radije gledala film. Čini mi se da je indijski, a ona je nasledila gen i ljubav prema kuvanju. Ona pravi kolač kojim se svi oduševljavaju, a ja uspevam da završim svoje obaveze brže nego što sam očekivala. Izgleda da ljudi nisu radi da previše svog večernjeg vremena troše na posao. Da se razumemo, nisam ni ja. Nego, kolač iz filma me podsetio da sam gladna. Ceo dan mi je prošao sa jednom kafom i gomilom trčanja. Idem da pojedem nešto, ako želudac bude uspeo da prihvati išta.

Sutra je još jedan dan.

10301546_807875959245062_1840279594641169272_n

7 thoughts on “nesto me posolilo tog dana”

  1. Joj, Šunjo, kome se još radi posle 20h? No, ako ti treba stari recept za kolače sa jabukama, javi se. Imam i jako je lak a zove se Mirbe pita. 😀

Ostavite odgovor

