kod mene opet po(la)plava i životinjsko drugarstvo

Znam, nema me.
Ne pišem, ne psss’Cujem, ne gađam vam prozore kamenčićima, samo zato što ove koje biram ne mogu ni bagerom da dignem, a vas ni brigE nije. Tek da se zna, ako uspNem da dobacim koji do vaših stakala ne se uznemiravajte, došlo leto i kalendarski, komarci su svi (po)prsnuti od naših nervnih slaloma. Uspešno smo ih inficirali trauma šaumom, a i obračun daljinskog grejanja sledeće zime će se naplaćivati po starom sistemu pljačke, ups. htedoh reći – dođem ti na doboš. Iz tih razloga slobodno zaključite da ako vam razbijem koje stakalce na domu, dođete mi koju kintu za novi klima(v) uređaj u vašem home sweet home ludilu. (ps pre ps nisam gadljiva na keš u bilo kojoj valuti).

Nego, vi pomislili da sam se zaljuPiška, e pa neJesam, a da se zaglupljujem, pa za(g)luBljujem se, pošteno.
Jeste, radim i dalje, samo još da mi tabani pocrne kao Labilnoj pa da zaurlam Užičko Oro k’o oraje, orajeeee, da mi jeee.pm3, ALI… nisam mislila na to OVAJ put.
Već viiii, ljudi iz nesvesti! Dođoh da vam se žalim kao višim instancama – kolega me upropastio!!!
Eto, nek se zna i nek pukne brus-šalter, ovaj bruka!

Poslao mi zahtev za neku igricu i ja (na)sela iz prvog pokušaja.
Kad padam, padam celom dužinom severne polulopte, a ovde zavirim kad pogubim svih 5 glava što imam. Treba pola sata da prođe dok mi poklone novu glavu životinje. Pihhhh! To mi je, što mi je, dok mi je! A šta je vama, znate li uopšte i pita li vas iko?

*nema ps-a

1522274_10151895243633302_1351505391_n

10 mišljenja na „kod mene opet po(la)plava i životinjsko drugarstvo“

  1. Ja sam pre nekoliko godina paralelno igrala Farvile i Jovile… valjda se tako zovu… E, sad ne samo da sam igrala svoje, nego mi to leto dve prijateljice u istvo vreme odu na godišnji a meni ostave svoje naloge da okopavam i sređujem one kuće da ne propadnu usevi… 😀 i posle toga, ne igram se vala 😀 na FB nikako

  2. Što se mene tiče, možeš koliko hoćeš i dokle hoćeš, samo nemoj da se nasađuješ i presađuješ okolo naokolo. Drugome dragom sve to.

Ostavite odgovor

