nije to bio veliki izbor, tako da ni priča neće biti duga

Ispričaću ti priču o jednom izboru.
Nije to bio veliki izbor,
koliko je povukao posledica za sobom.
Život najviše trpi uticaj odsustva,
zato ne kradi mi nedostajanja
jer ona mi tako nemerljivo pripadaju.
Ne kradi mi ih izjavama da me …nešto,
jer zavaraću se da sam srećna
i zalutati u galaksije
u kojima ne znam kako se hoda i diše.
Ne kradi mi nedostajanja
jer ona su već moja izmerena nesreća,
kamen krojen po mojoj cipeli.
Ne kradi mi mene, time da me puno….nešto,
ne kradi,
jer ja bez sebe, ni sa tobom, neću moći.
BdtHRcqCMAABQGk

10 mišljenja na „nije to bio veliki izbor, tako da ni priča neće biti duga“

  1. „Život najviše trpi uticaj odsustva, zato ne kradi mi nedostajanja, jer ona mi tako nemerljivo pripadaju.“, ovo cu da izdvojim kao nesto sto dozivim na licnom nivou.

Ostavite odgovor

