nije svaki dan ponedeljak, al ovaj se nekako provuče

ne znam kako da vam ovo kažem, a da me ne shvatite pogrešno…
wordpress tvrdi da Shunj sokak danas slavi tačno 5 godinica..
da me pitate, nemam pojma kako sam uspela da toliko skretanja napravim u ovoj više(manje)smernoj ulici…
ponekad sam bila dama lakog (što je nešto) morala,
a češće derište koje još uvek mora i m-o-r-a do plaže i mora…
hvala vam što činite da ovaj ćošak na kom cupkam živi…
zato ovog puta hajde da zajedno zamislimo po želju
pre gašenja svećica…. 🙂
1504035_10151791256697085_1887719988_n

10 mišljenja na „nije svaki dan ponedeljak, al ovaj se nekako provuče“

    1. duledudule,
      Pre cu ja pobrljaviti od hvala i godinica, nego brojaci, al nek se kotrljaju, pa makar i stajali u mestu i nikad ne ostarili ni dana. 🙂

    1. Labilna,
      petak, petko, petarda, matora kokoska – eto sam.
      Ovde bi godine mogle da se racunaju k’o pasje, opusteno i sa celih 8 da se ide u penziju. 🙂
      Hvala. kiss-am te do 55 i nazad, ovaj Lazar, mislim nazad. 🙂

  1. Ti si se među prvima ušunjala i u moj blogeraj. Ja tek stigao, a ona već majstor u šunjanju… 🙂 Zezam se, uvek mi je drago kad se prošunjaš mojim blogom. 🙂

  2. Пожелела сам нешто…. али ако ти дошапнем неће се остварити 😉
    Ти настави да шуњаташ, а када се та моја/ твоја жеља испуни сигурна сам да ћеш је препознати! :*

Ostavite odgovor

