smisli se i nastavi…

dan je nekad imao samo 24 sata, a godina samo 365 dana kad sam mogla ispasti budala…

sad se sve nekako multipliciralo (izvinite vi, ljubitelji srpskog jezika, al od kad sam robotizovana, ovo je tačnija odrednica)

jer dan i posle više nedelja, ne uspeva da se završi…

godina je nekad umela u sebi da sastavi i do100 pročitanih knjiga, uspomena, susreta sa prijateljima, zaljubljivanja…

umela je, ako to nije bio samo san….

nostalgična sam za  dosadom, iako nikad nisam u potpunosti istražila taj fenomen…

uzrok i posledicu … lice i naličje dobra i zla..

imam već sad novogodišnju želju – želim da bar na tren u 2015-toj sretnem dosadu i popijem kafu sa njom….429462_526582674030054_716283724_n

12 thoughts on “smisli se i nastavi…”

  1. „dan je nekad imao samo 24 sata, a godina samo 365 dana kad sam mogla ispasti budala…“ – Sad shvatam odakle mi osećaj da sam veća budala nego pre 😉

  2. “Nostalgična za dosadom iako nisam istraživala taj fenomen“… Imam običaj da kažem kada me neka rečenica osvoji – sve i da si samo ovu rečenicu napisala, oduševila bi me. Sjajno!

  3. А баш данас размишљам како сам се забројала… не знам колико ми већ недеља траје овај дан….

Ostavite odgovor

