podvlačim crtu i nastavljam(o)

poklopile se kazaljke, proćiće još koji sat i poklopiće se opet, što će usloviti da horde ljudi s ove strane polulopte grle se, ljube i žele ono što se već želi na ustaljenim slavljima…

nisu želje loša stvar, nego sam ja već premorena od dočekivanja te iste 2015-te, ali u duhu kućnog vaspitanja i činjenice da bi me moja draga majka satrala da sazna kako nisam ispoštovala red, rad i mir, želim vam u 2015-toj više mene ovde u Šunj sokaku, kao i više vas sebi…

možda je ovo i sebično, al poznavaoci astrologije mogu stati u moju odbranu i reći da nije do mene, već do horoskopa, znači zvezde su krive, naravno, jedna uvek više od svih, zato…živela vama vaša ja i češće vas obilazila!

283347_232646870108711_8120003_n

6 mišljenja na „podvlačim crtu i nastavljam(o)“

  1. Ти си међу првима залутала на моје странице, а иако сам ја на неко време одбегла (и немам право се жалим)…. ипак морам да кажем да недостајеш!!!

Ostavite odgovor

