imam prijatelja, on povremeno priča gluposti

Imam prijatelja koji bi da napišem Onaj pozdrav za njega…

Kaže on će odlaziti uz tamburaše, a eto taj govor meni će da okači oko vrata….

Neprijatan mi razgovor, a on se smeje….

Zabavlja ga tema kao da pričamo o sinoćnoj pijanci ili uskršnjoj avanturi koja nas tek očekuje…

Ne mogu da slušam, ne želim, a opet njega zabavlja, kaže :

„Vidiš o tome nisam nikad razmišljao“ i smeje se.

„Jeste to sve daleko i ne planiram bar još jedno 40 godina, al eto…zaista, zanimljivo je to, imaš vremena da se pripremiš.“

„A šta ako ja odem prva?“

„Napiši ranije i ostavi u nekoj fioci.“

……

Nećemo još da odlazimo, nećemo ni da pomišljamo na to, ni danas, a ni sutra čak!

Nego, samo ne znam da li sam vam rekla, imam prijatelja i mi povremeno pričamo gluposti.

(psi laju, karavani prolaze, a muzika svira li, svira.)

ps – eto ti priča… 🙂

11419_1534778273474530_2419659814516553264_n

3 thoughts on “imam prijatelja, on povremeno priča gluposti”

  1. Imam ja jednu prijateljicu i kada god krenem da pričam o tome ona mi kaže da ne lup(et)am, ne znam da li joj je/koliko neprijatno… znam samo da su ti razgovori neminovni.

Ostavite odgovor

