omakne se, desi se čoveku da se razočara doživotno

Prokišnjava mi život ovih dana, curi i plavi me na sve strane, a bila sam ubeđena da je sve zatvoreno i da me ta voda ne može dohvatiti, ali detlić što u grudima mi kuca, načeo bi kost i izašao iz ovog tesnog tela…došla voda do kljuna….

I onda kap koja preliva –

„Kako si?“

Kažu da sam dobro, odlično se i slikam ovih dana, bar tako pričaju ljudi, a naši stari kažu „gde ima dima, ima i vatre“, pa hajde, da im verujem – ne lažu bitange baš svaki put. Mada, meni se čini da sam kao ovo vreme – promenim sva godišnja doba tokom 24 sata, od pijanog leta do suve zime, putujem po svim delovima sebe i u svakom delu nađem ćošak u koji ću se zabiti sa novom senom ili talasom omorine.

Mogu vam reći da oni kišni predeli i ne deluju toliko sivi i mutni koliko se na prvi pogled čini. Ima neke sigurnosti i doslednosti u tom rumoru i sivilu koje sobom vuče, bar za nas koji se još uvek stidimo, očekujemo, verujemo i razočaravamo…..zato, nek bude kiša.

Last_Drop_by_ahermin

6 mišljenja na „omakne se, desi se čoveku da se razočara doživotno“

Ostavite odgovor

