PA(te)TIKA ili život me zove, moram poći

Došlo je do zabune, kamen koji je trebalo da me žulja u cipeli, zalutao je u stomak, i jbg…

svaki kamen koji mi se pokrene u stomaku ja redovno izbacujem kroz nos…

bol nesposobna da nađe prečicu do izlaska duže boli…

al kad jednom iskašljem ga, taj grumen udalji se od mene kao žabica po površini vode i pre nego što skroz potone, približi se tek po koji obris ustalasalog kruga čiji epicentar jasno vidim izvana…

pitomo odstojim još neko vreme dok se površina vode ne poravna sa tišinom i ne oslobodi moja stopala za nova putovanja…

22793_389092327945309_4458685555647450815_n

3 mišljenja na „PA(te)TIKA ili život me zove, moram poći“

Ostavite odgovor

