šujnutanje with drug moj

Vodio mene drugar na Književni festival, kaže učestvuje njegov prijatelj, poznanik, drug, (sa)brat ili neštoVećOdSvegaToga. Dogurao do kraja krajeva, kaže sigurno će biti zanimljivo a možda i tebi nadođe neka inspiracija pa napišeš štogod. Jeste da počinje kasno a radni je dan, al idemo.  Rado pristajem i mi se dogovorismo. (pošto čitate ove redove kanda se i neka inspiracija desila, da ne priznam iz odmah – glupost).

Koliko poezija može da pokrene grupu videsmo već po polasku kad od svih pozvanih samo se nas dvoje odazvasmo. Sedosmo u čeze i nađosmo se u gradu zločina tek toliko pre da bismo lagano pronašli prostor, čoveka, nahranili ribice, pse lutalice, živ(ki)ce i viline konjice. Doduše, čovek se odazvao nešto sa zakašnjenjem taman toliko da vođa puta izvrti jedno dvadesetak scenarija – od toga da se čoveku nešto desilo, preko oštećene memorije i polupanih datuma, do odustajanja istog od svega. Međutim čovek-poeta se samo kupao (i eto prvog razočaranja – pesnici se danas kupaju, pih!), al centar zbivanja je kafana, prostor obećava, kad se približilo vreme za start i svi pesnici na broju (na prvi pogled i njuh svi okupani,  komotno se  drže za čašu i ćaskaju, tako da ima elemenata koji i obećavaju).

Postaje sve življe, skuplja se neki čupavo šaren svet, pesnici i dalje u svom krugu drže se za čašu i ćaskaju, ko zna možda je i palo neko recitovanje među njima onako interno. Čaša prestaje da se znoji, noć se odmotava, prisustva su sve glasnija, garant je palo recitovanje među njima, ništa se ne razaznaje. Kafanska tečnost je potrošena i sat kaže da je veče poezije negde iza nas. Drug moj me obaveštava da će se svom prijatelju-poeti izgovoriti na mene kako bi maskirao svoju odgovornost prema obavezama koje ga očekuju već kroz koji sat. Bunim se, ali vrlo loše, jer mi je svejedno, veče je već bilo prijatno potrošeno.

I otkud sve ovo, bila danas neka gužva i moj nos primetio da se i političari kupaju i sad nešto mozgam:

Pesnici se kupaju.

Političari se kupaju.

_______________________

Dakle, pesnici su političari, a ono veče u kafani je vrlo moguće  bilo samo politički miting.

Ako imaš herca baci neki stih za pristup.  😉

3 mišljenja na „šujnutanje with drug moj“

  1. 🙂 🙂 Nekada je bilo (a možda i danas) da svaka ulica ima po pet-šest pesnika (kakvih bre ono da se pesnik rađa 😉 )! To ti je kao svi smo mi selektori. Jednostavno, otvoriš svesku, na levu stranu napišeš amovi, na desno hramovi, važno je da rimuje. Verovatno zbog ovoga, a i onoga, danas imamo političare koji se rimuju na VLAST, i sasvim je svejedno da li su na levoj, ili desnoj strani, jer oni su uvek, ali baš uvek na svojoj strani. Lepi pozdravi!

Ostavite odgovor

