Kad eoni prođu

Jednom je moralo doći i do te priče.

-„Lepo izgledaš.“

-„Ti si odrastao.“

-„I dalje ne umeš da primiš kompliment.“

-„Ti i dalje kasniš, mnogo kasniš.“

-„Promenio sam se, sad sam srećan čovek.“

-„Drago mi je zbog tebe.“

-„Njoj sam bolji.“

-„Blago njoj.“

-„Često sam vrteo ovaj razgovor u glavi, koliko je već prošlo od..?“

-„Sasvim dovoljno.“

-„Čini mi se da me izbegavaš.“

– “ Kad mi se ukaže prilika. Mada i bez toga uspevaju da nam se raziđu putevi.“

-„Znaš da sam diplomirao?“

-„Čestitam.“ -uspeo je da izvuče osmeh.

-„Uvek sam voleo kako se smeješ. Znaš, malo je falilo da te nazovem tad, ti si jedina verovala.“

-„Da, vere mi nikad nije manjkalo.“

-„Ponekad pričam sa tobom.“

-„Izgleda da ni sreća nije ono što pamtim da je.“

-„Stvarno. “

-„Izvini, ali to već zvuči malo bolesno.“

-„Voleo sam s tobom da pričam, mogli bi nekad da izađemo?“

-„Ne izlazim sa srećnim ljudima.“

-„A da se čujemo ponekad?“

-„Pitaćemo nju šta misli o tome.“

-„Ne budi derište.  Je l’ imaš nekog?“

-„Ne.“

-„Nisi ni pokušavala?“

-„Ne laskaj baš toliko sebi.“

-„Šta se desilo?“

-„Još se traži.“

-„Je l’ znao za…?“

-„Nismo stigli dotle.“

-„Nisi se mnogo promenila.“

-„Možda nije mnogo, ali je sasvim dovoljno.“

-„Kao npr?“

-„Sad brže odlazim.“

-„Nisam mislio da ćeš otići.“

-„Nisam ni ja.“

-„Znaš, setim te se često. Godinama nisam znao ništa o tebi i onda samo  upalim tv i tu si.  Gledao sam te.“

-„Bar jedno od nas dvoje jeste.“

-„Šta sad radiš?“

-„Ti znaš da mi nećemo biti prijatelji?“

-„Voleo bih da se vidimo ponovo.“

-„Besmisleno je, idi sad i ostani srećan.“

-„Zvaću te.“

-„Kasno je.“

 

 

 

15 thoughts on “Kad eoni prođu”

    1. Станимирe,

      što se tiče stava sve se moglo ispričati i sa mnogo manje reči…..

      – zašto uvek ideš težim putem?
      – zašto ti misliš da ja vidim dva puta?!

    1. noviinternet,
      nema potrebe za beleškama, ti susreti su već sami po sebi replika svih replika.
      Kad dođe vreme, snaći ćeš se ti bolje i od mene.

Ostavite odgovor

