Laj – zjaj

Bilo bi pametnije ćutati, ujesti se za jezik, usnu i desno koleno, ali već vidim ništa od tog pametnog. Biću nadrks po XZY put, jer ovo je  jedan od onih dana, kada ništa ne ide, i svako zlo me zakači…

kad otkaže tehnika, telo, prijatelji…

kad me gaze lokomotive u mojoj sobi…

Jedan od onih dana kad utroba  vrišti, a lice je poliveno pomućenim osećajem neverice…

Jedan od onih dana kad se budim i ležem kao Nadrks (sa veliko N) zahvaljujući bližoj, pa daljoj rodbini i svime onim što se još kači na taj spisak.

I, naravno, biću glupa, zinuću i uješću svakog ko priđe, pogleda, progovori…jer nadrks sam, a ovo je jedan od onih dana. Nego, kako ste vi?

994965_10202360751650990_1330554192_n

5 mišljenja na „Laj – zjaj“

  1. Tačno znam na šta misliš! Evo ujedi mene slobodno (sve sam ostalo probao) možda me od ujeda prodji ili bar dislocira, a možda i pređe na mene 😀

Ostavite odgovor

