ovo ti još nisam pričala*

Morala sam doći da ti nešto važno kažem.  Znaš, kako ima plastičnih ljudi koji se koriste stereotipima i dosadnim vazama, ovaj frazama, kod kojih je sve ravno i pričaju onim smešnim jezikom koji se čita kako piše i baš to što se kaže isto i znači.

Zamisli samo: oni postoje, dišu, šetaju ulicom, kad uđu u prodavnicu izgovore i onako dosadno „dobar dan“?! Ma, strašno!!

I, znaš, da sam baš morala doći da ti kažem nešto vrlo važno, zbog toga sam morala i da sedim dva sata kod frizera i ono što sam primetila, kako vreme odmiče mnoge stvari na ovom svetu postaju bolje i lepše, jedino u tim frizerskim salonima nekako sve nazaduje. Pre najmanje 30 godina žene su u tim salonima bile dame. Elegantno i mirno su sedele pod onim haubama i listale modne časopise, izolovane kao samci danas u svojim stanovima svetskih metropola. Žena je tad u frizerskom salonu mogla da se odmori, a sad – užas! Umesto haube dobiješ gomilu neke  iscepkane folije u kosi ili neke gumene izbušene kape kroz koju kad ti izvuče pramenove podsećaš na nekog koga ni struja nije želela pošteno da protrese i tako dok ti se kojekakva hemija razliva po kosi, po mozgu ti trućaju božeMeSakloniIUkloni gluposti i piskavi glasovi koji se nadjačavaju sa zujanjem fena.

Dođe ti prosto da zamoliš osiguravajuće kuće da ubace i premiju za duševnu bol pretrpljenu usled boravka u tom diskutabilnom prostoru. Šapnuću ti nešto, vrlo diskretno, feminizam je na pojedinim poljima zakazao.

Nego, morala sam doći da ti nešto važno kažem i celim putem smišljam način kako bih ti to rekla a da ne koristim stereotipe i dosadne vaze, ovaj fraze i da ne pričam onim smešnim jezikom koji se čita kako piše i baš to što se kaže isto i znači, ali do sad nisam smislila ništa originalnije od „Nedostaješ mi.“ i eto, moraćeš da preživiš to što me voliš  bez polise osiguranja koja bi ti obezbedila kartu u intelektualnom društvu, ali još sam tu i trtljam jer lepša sam kad ne ćutim, i frizura mi lepša kad ne ćutim,  a najlepša sam kad ne ćutim dok me ti voliš. 😀

*naslov pozajmljen (čuj pozamljen, ma kraden sve do 16-esterca i promašenog penala)  od onog pokojnika, kako se ono beše Nušić..pfff.. jock ….nije taj pokojnik, već Kapor, da! taj je.

** i naravno da ti ovo još  nisam pričala jer se još nismo sreli 😉

12390864_10156307577265285_3438771949670470320_n

2 thoughts on “ovo ti još nisam pričala*”

Ostavite odgovor

