jedne decembarske krize

Veče je počelo nesrećnom drugaricom, problemi s dečkom. Ispoštovala sam bonton prijateljstva i naravno napravila poređenje sa bivšim u smislu „ma, sve je to kreten do kretena.“ Polna solidarnost je bezvremena, a žrtve  koje se tom prilikom prinose su kolaterarna šteta, zato drugaricu veži na lanac ako treba i izvuci je na dovoljno bučno mesto kako bi mogla neometano da vrišti. I tako završismo na Čolinom koncertu. Upravo se vratih sa istog, i da vam nešto rečem, to je kao da sam se vratila iz detinjstva. Sve pesme za kojima sam šizela još dok sam se u pesku i ćorave bake igrala, bile su tu, kao  i Čola isti – istijacki (izraz iz detinjstva, takođe). Da čovek stvarno kaže sebi „glavo ludo, sve se menja“ samo Čola ne!

Super sam se provela, tri i po sata skakanja na koncertu čoveka koga voleli ili ne morate poštovati zbog njegovog rada i načina na koji postoji sve ove decenije. I drugarica se još bolje provela, zato dobra vam noć prijatelji ili bar ovo što je od nje i nas ostalo.

12421569_10156332224070285_1673776806_n.jpg

8 mišljenja na “jedne decembarske krize”

    1. LaBiLnA,

      ja sam ga obožavala kao dete, ali sad posle koncerta kupio me do kraja ovog mog luckastog detinjstva, ovaj života, ma doživotnog detinjstva! 🙂

        1. kako da znam kad one ’78. ni roditelji mi se još nisu poznavali?! 😀 a one 2000ineke sam se zanosila idejom da budem umetnica, tako da..puška od mog znanja 🙂
          naravno, KRALJ, CAR, BOG! 🙂

    1. mandrak72,

      iskreno ni ja se ne mogu pohvaliti da pratim njegovu muziku poslednjih pa, sigurno deceniju i po, ali bila je ovo lepa promena i podsećanje za mene. 🙂
      zdrav pozdrav. 🙂

Ostavite odgovor

