note to myself for 2016.

Novogodišnja odluka za 2016-tu  – izgledaj u skladu sa svojim godinama –

  • kao prvo, naći pomoć oko izračunavanja istih
  • obavezno nabaviti bar 2 para pantalona na peglu sa visokim strukom, i to u nekoj tamnoj boji (najbolje da su i jedne i druge crne) jer u mojim godinama već imam kilažu koju treba da prikazujem manjom nego što jeste
  • bar 2 kostima od štofa za zimu,  jedan mora da bude na neke kocke sa zlatna dugmeta, ne pitati šta košta već odmah bezecovati za specijalne zimske radosti
  • zimski kaput do zemljU, opet da bude markirano crn, da se može nositi kroz celoživotne sezone, jerBO kad dođu deca ima da mi izjedu sve što ne pojedu moljci do tad
  • neko perje sos krzno, tipa lisica za vrat i nerc za glavu, to more biti u nekoj braon boji što se šara bojama starog zlata, da se čestito vidi kad se turi na onaj crni kaput a i da se slaže uz nakit(njak)
  • od nakita – što se srebro  nosilo, nosilo se…sad se prelazi na zlato i to isključivo žutE boje, vrednosti za ceo život mora da se znaju
  • štikle nikako preko 4 cm, dosadašnja obuća na testerisanje ili na nadogradnju tih nedostajućih cm
  • za letnju sezonu isto 2 kostima, al nek budu od gužvanu svila da se mogu bar znojiti bez ustezanja i peglanja na +50C leti
  • suknje bi  trebalo produžiti, al greota na ovu lepotu od nogu što se još drže, a da se ne lažemo viđamo i ove žene što tako daleko nisu u skladu sa mojim godinama, pa nose to što  nose, tako da suknje zadržavamo još neko vreme
  • u farmerice još uvek sve stajem, tako da zadržaćemo i njih
  • stopala još u istoj dužini i širini, će da zadržimo i patike sve
  • torbe isključivo smirenih boja smeju da vrište sa ofingera i ramena, tako da ćemo dopisati još i njih dva komada

Vreme je za podvlačenje crte i novogodišnje odluke za 2016-tu. Kad malo bolje razmislim ja uopšte nemam dovoljno mesta u svom plakaru za ove moje godine, meni sad treba i još jedan plakar sa kojim nemam pojma gde bih, tako da sad zbog svojih godina moram da nabavim i veći stan, a sa tim izdacima ja ove godine nikako ne mogu da se uskladim sa svojim godinama?!!!!

Pravo da vam rečem, uz ove moje godine idu i muž (bar jedan), deca i dva kredita (obavezno stambeni) ali o tom isto ne mogu još ove godine da mislim. Zato uzdravlje  vama ova 2016-ta, a ja… ta, valjda ću nešto smisliti od sledeće.

3 thoughts on “note to myself for 2016.”

    1. fjodorova mala,

      vidi, vidi. Ima se, može se. Hvala ti k’o rodu rođenom, al ja bih neke da budNu moji od početka, ono što bi u posedovnom listu pisalo se kao 1/1, da se ne zbunjujemo oko imovinskih odnosa bar ove pokretne imovine što je pobroja. 😀

      Nego, dobro ti meni zalutala u Šunj sokak sve tako razbacujući se i šakom i kapom, to kao da si mi s muzikom stigla do ulaznih vrata. 🙂

Ostavite odgovor

