nešto se mislim kako da se samoubijem

 

Osnovni razlog za ovu rabotu je vrlo jednostavan – jerBo dišem već 4-tu nedelju na škrge!

Drogiram se sos neke lilulice i pojma nemam da li me rade, jer ujedno rešavam i emotivnu krizu na Dalekom Istoku, ali pošto ja nemam bližeg Istoka od tog dalekog ako bude potrebe za još kojim imenovanjem u daljem tekstu zvaćemo ga Bliski.

Da ne bude zabune, udvaram se jednoj princezi. JBG, kad imate prijatelje onda radite svakakave gluposti. O inteligenciji prijatelja izlišno je govoriti čim traži od mene da mu rešavam ljubavne brodolome, ali recimo da ga u nekim krugovima smatraju ravnopravnim sa tom visočanskom njuškom beskrajne lepote i  gordosti.

U svakom slučaju, bilo je zabavno prve dve nedelje, dok ove druge dve već sam izgubila interesovanje. Vrlo je moguće da je to tesno povezano i sa činjenicom da mi polako otkazuju pluća, pa ne vidim dalje od svog uzdaha, međutim  ne znam kako ali još uvek kaže drugar – citiram- „u igri smo“. 🙂

Posle 10 dana nepodnošljive temperature rešila sam da napustim bolesničku postelju i da bolujem kako po svom gradu, tako i po susednim. Svratim do kancelarije a više puta sam prihvatila i poziv za bolovanje u bioskopskoj sali. Jedan od poslednjih je uključio i iransku romantičnu komediju (priznaćete da zvuči neverovatno primamljivo, je l’ da?? je l’ da??) 😀 Po završetku filma od svega navedenog mogu samo da potvrdim da film jeste bio iranski, ali one delove sa komedijom i romantikom nije bilo lako uočiti. (časna reč nisam spavala u sali ni malo, ma ni mrvicu).

Nemam snage da se pogledam u ogledalo, zato se selfišem, krenula me manija da napravim bar jednu pristojnu sliku sebe, jerBO red je imati tako nešto ako sutra  kojim slučajem uspem u svom naumu i ‘mrem da  mogu nešto turiti na onu ploču osim slovaCA i brojACA, ta ipak sam ja neka lepo-tinja ili sam bar bila dok se nisam razbolela. Molim sve one koji se budu bavili mojom fotografijom u datom momentu da pažljivo porade na mojim podočnjacima, bledilu, krvavim očima i kad su već u poslu nek naglase i bujno poprsje, kad ga nisam isturala za života, nek bar bude uočljivo ZA posle. Na ovom svetu ostavljam pamet, sa sisama planiram da  se snalazim na ONOJ strani.

Eto, ostavih nekog pisanog traga i ovde sa svim onim što od mene ima i nema još.

Srećan vam za malo petak 13.

6 mišljenja na „nešto se mislim kako da se samoubijem“

Ostavite odgovor

