Razgovor koji nije vođen, već ispušten negde u spavaćoj sobi

„Ova devojka nije dobra, napraviću i tebi i sebi bolju“ – rekla je gledajući ga preko svog ramena u ogledalu.

„Volim kad mi govoriš gadosti.“ – uzvratio je izgužvan pogled sa kreveta.

„Ovo nema veze sa sexom. Videćeš.“

„Znaš da nisam tako mislio.“

„Ali ja sad mislim. Još ne znam šta ću tačno, ali popraviću je.“

„Ne želim da se menjaš! To sam rekao onako.  Nemoj da opet vodimo jedan od onih  razgovora.“

„Nema potrebe da svaku izgovorenu rečenicu pretvaramo u razgovor. Posebno ne u jedan od onih koji je već toliko puta vođen.“

„Voleo bih kad bi mogla da me ne čuješ dok sam sjeban, a opet tad mi najviše trebaš, jer čini mi se da samo pored tebe mogu normalno da dišem. Tek kad tebe udahnem ponovo sam svoj.“

„Znaš da si  nekad jebeno težak?!“

„Znam, ali teško je jer nemamo nikog da navija za nas kad nam loše krene.“

„Misliš da su nam potrebne i tribine uz te voajere, izvini, navijače?“

„Ozbiljno ti govorim. Nemamo nikog sa strane ko bi bio tu za nas u periodima zajedničkog ludila.“

„Ovo se sad već pretvara u terapiju bez izabranog terapeuta. U hodniku neke fensi klinike čujem umiljati ženski glas s razglasa koji nas opominje po treći put da je naš broj na redu. Ko zna, možda upravo iza tih vrata nađem rešenje za svoju popravku ili tvog navijača kako gricka semenke bundeve dok se raduje zbog nas.“

„Drago mi je da si opet ona stara. Dođi ovamo.“

„Čekaj prvo da navučem štucne i pronađem kopačke pre ulaska na teren.“

10425064_936524926409335_3674079660405711885_n

 

Ostavite odgovor

