Na izmaku…


​Rođena sam na granici vinskog i svinjskog Srema u jeku lubenica, a sa prvim višnjama  preselili su me u podnožje velebitskog kamena i pašnjaka, gde šljive i lešnici daju zaklon od sunca. Tih meseci me uspavljivao posoljeni sumrak. 

Banane su došle kao i nasušna potreba za mlekom. Kad malo bolje razmislim izgleda da već od tih prvih dana nije trebalo mnogo za motivaciju majmuna u meni.

A onda sa nagoveštajima prvog snega ponovo su me vratili u ravnicu. Moje tumbanje tamo-vamo slobodno se može reći da je urođeno. Lavanda je za osmeh,  maslina za kupanje, a lubenica za vijanje, biranje i duvanje svećica po horizontu celu malu večnost.

I da ne bude zabune, nisam ja vegan, nit umem da starim, ja samo svake godine organizujem ispraćaj za bostan, zato mašite. Mašite iz sve snage, one prolaze. 🙂

4 mišljenja na “Na izmaku…”

Ostavite odgovor

