Na lakat…

„Dobro jutro, lutko. Šta bih mogao jesti danas?“
Obećala sam sebi da neću komentarisati i da ću se držati izvan cele priče, ali već druga radna nedelja prolazi a meni svako jutro počinje tim rečima.

Elem, doslovno između 6,20-6,30h jedan Bog stopostotnih promašaja pokušava da fascinira moju pekarku.

Žena srednjih četrdesetih godina sa mužem i dvoje skoro punoletne dece kod kuće, ovo suvislo pitanje sluša i na poslu. Naš, sad već provereni, ubica dobrog raspoloženja ubeđen je da je Bogom dan i da je još sa prvim „lutko“ raspametio metu,  a on umesto mete raspamećuje mene i to daleko delotvornije od budilnika na sabajle. Isuviše volim da spavam da bih zakidala sebi dragocenih 10 min sna u gluvo doba i krenula ranije kako bih ga izbegla, a opet sam sa daleko vise emocija vezana za platu nego za njega da bih trpela zakidanje iste zbog kašnjenja. 

Iz predočenih razloga, bitku vodim sa sobom svako jutro da ne zinem u toj pekari i odgrizem glavu uniformisanom organizmu ograničenih spoznaja i opažaja.

Već dva dana ne znam da li bih pre zagrlila ženu i plakala zajedno sa njom ili njemu rekla ‘čoveče, nemoj više molim te.  Radi za bednu platu, znači 100% nije plaćena da trpi bedna udvaranja.'(sadržina svega što ispuca posle uvoda istog je ‘kvaliteta’) .

Da menjam pekaru, ne mogu. Sve koje nude pošten doručak nisu mi  usput, druge dve ne zadovoljavaju moju prefinjenu njušku. 

I sad razmišljam šta mi je činiti:

1. Pekarki naći boljeg udvarača- postojeći će pored konkurencije – nestati ili promeniti ploču

2. Uletati u pekaru svako jutro s fantomkom na glavi i otimati doručak preko reda?!

Hmmm…haj’mo referendum, izbori, glasanje na moju muku.

Široke narodne mase ovog puta imaju pravo glasa samo ako su u glavi određenog stasa.

(veličina ušiju u ovoj raBOTi jako BITna) 🙂

8 thoughts on “Na lakat…”

  1. Život bi bio mnogo jednostavniji kada bi ljudi bez vređanja rekli ono što misle i lepo fino svako svojim putem. Kad bi se neželjena nabacivanja ili prijateljstva sekla u korenu bez ljutnje. Na primeru iz teksta, recimo:
    -„Dobro jutro, lutko. Šta bih mogao jesti danas?”
    -„Neprijatno mi je kada mi se obraćate tako. Molim Vas nemojte.“
    -„OK. Izvinjavam se. Jedan burek s čvarci“
    -„Izvolite. 20 dinara. Prijatno“
    -„Hvala. Do viđenja“
    -„Do viđenja“.

    To će se možda desiti kada burek bude imao cenu iz primera. Znači nikad. Šteta… Baš bi bilo fino.

  2. Кажи пекарки да му стави шећер у бурек са месом. И пар длака. Нек се и њему нешто смучи, ко он вама. 🙂

  3. Ona … ako joj to smeta … moze da pokusa nesto, otkud znam, mozda da diskretno podrigne … ili prdne 😀 … nego treba videti gde si ti u celoj toj prici … mozes na trkaca u principu, ali to ce da upali jednom, dvaput i vise ne. Trebamo naci neko trajnije resenje … kapiram da bi sa prodavaciom mogla da dogovoris neku pricu tipa …. hej videla sam ti juce muza u parku, kako golim rukama cupa drvece, bas je jak, nego mi delovao mnogo nervozno … ili tako nesto … ali odmah vidi gde si ti u celoj toj prici, burek i jogurt minimum svako jutro … vremenom pod pretnjom da ces reci ovom da se razvela, i da bi nasla nekog drugog ali da je stidljiva …. i da mora da bude uporan. Uf sto volim kad sam od ranog jutra pun ideja …

  4. Ljudi,
    gledala bih ja sebe, al pričamo o šeJst i dvaJs’ izjutra?!!
    QQ mene Rajke za igranke. Još letos sam ustanovila sa istom ženom da ću jednom i pola kg kamena uzeti ako bude u levom ćošku na pultu. (jer svako jutro uredno pokupim šta nadjem na toj strani bez mnogo reči). Toliko o mojoj moždanoj aktivnosti u to doba dana/noći/večnosti. 🙂

Ostavite odgovor

