moja glava haos stvara

Mnogo mi lepa kosa danas a ništa joj nisam radila!
hvalila sam se sinoć Zelenoj, kad evo i danas je bezrazložno lepa. Reče mi da napišem post o tome. Davno sam počinjala ovu temu, al il’ sam bila previše iznervirana da pišem ili sam imala potrebu da je izvedem negde.

Svaki deo moga tela kao da ima svoju volju nezavisnu od moje osnovne. Kosa tu prednjači, iako je na mojoj glavi, rekao bi neko da ne može tek tako da mi otkaže poslušnost, ali niko to ne radi bolje od nje, kad joj se hoće, a hoće joj se često. Posebno kad negde idem i kad mi je važno da bude poslušna, ona ima svoju misiju da me izludi i nahrani se mojim živkicama. Tada je krotim makazama, jer sve četke, fenovi, pegle, lakovi, pene i gelovi na nju ne deluju…. Moja frizerka se već odavno izveštila u ispravljanu mojih ‘popravki’.
Nego, ovde ću da stanem. Ono što me muči je pitanje zašto trošimo toliko živKi i lutkica na nebitne stvari kao što je frizura? Svakom se to bar jednom desilo. Da li to zaista bitno menja našu sliku u ogledalu ili je u pitanju nešto treće?

Htedoh još svašta da vam kažem, ali ne mogu da mislim ružne misli kad mi kosa i danas bezrazložno lepa. Ovo popodne već imam gde da je potrošim, ali pre toga ću zakazati kod frizerke za sutra, hoću da se, vrlo namerno, osećam ovako bar do ponedeljka. 😀